EXPLORE OUR SUCCESS-STORIES

Each project is a new mission; and for each mission we always aim for the best possible results. Once completed, the mission becomes a business case. Are you wondering what missions, a.k.a. business cases, we have been working on recently?
Scroll down and be inspired!

L'Authentique

L'Authentique

L’Authentique ontwerpt, ontwikkelt en levert hoogwaardige, zelfgemaakte verfsoorten en is daarnaast ook meubel producent. Met oog voor detail en vakmanschap worden producten ontwikkeld die een beleving toevoegen aan het interieur. Na een flinke groei was het tijd om even stil te staan en door te pakken met een nieuwe huisstijl en een online geautomatiseerde verkoopomgeving. Lees verder hoe wij dit hebben aangepakt.

We did:
Research – Strategy – Customer Journey – Brand-design – Webdesign – Development

Read more!
XBAZE

XBAZE

XBAZE is een Jump Arena, gevestigd op een unieke locatie; een voormalige kerk! XBAZE faciliteert alles wat met springen te maken heeft, van trampolines tot Slackline, Jumptower en Walk the Wall. Alles begon bij een idee, een lege kerk en een samenwerking; want hoe wordt zo’n jump-concept opgezet, ontwikkeld en onder de aandacht gebracht?

We did:
Research – Brand-Design – Design – Development – Social Media – Photography – Campaigns

Read more!
Gommans & de Wit

Gommans & de Wit

Gommans & de Wit is gelegen in Ysselsteyn en bestaat uit twee divisies; Gommans & de Wit Vakgarage en Gommans & de Wit Leasing. Bij beiden staat service en persoonlijke aandacht voorop. Door hun kleinschaligheid en kennis zijn zij niet alleen ervaren, maar ook flexibel en staan ze garant voor een hoge kwaliteit. Hun uitdaging; Gommans & de Wit Leasing op een professionele manier verder onder de aandacht brengen!

We did:
Webdesign – Development – Social Media Marketing – Photography

Read more!
Domifence

Domifence

Domifence levert en monteert betonschuttingen en schanskorven door heel Nederland. Met een focus op kwaliteit en duurzaamheid bieden zij een breed assortiment aan materialen en diensten. Dit aanbod, en daarmee de naamsbekendheid van Domifence, had als uitdaging de online aanwezigheid verbeteren én vergroten.

We did:
Design – Development – Data-research

Read more!
Stomydo

Stomydo

The Stomydo organisation is dedicated to ostomy care. In consultation with stoma users they have developed the Stoma Shower; a product with a focus on hygiene, ease of use and comfort.
The question is: how to introduce such a specific product to the market?

We did
Strategy - Design - Development

Read more!
Fruitcorso

Fruitcorso

Fruitcorso is an annual event that is held in Tiel in the month of September. It is an event with an impressive cultural history but it was struggling to grow and to remain future-proof. When we became their official marketing partner, it was our goal to boost the event to the level where it deserves to be.

We did
Desk & Field Research - Customer Journey - Strategy - Design - Development - Event Management

Read more!
Hazard Care Coatings

Hazard Care Coatings

Hazard Care Coatings is a specialised paint and coating product with a focus on hygiene, safety and protection. Because of its unique composition, this paint is the perfect solution for the food and health industry. But what type of marketing strategy to use to introduce this product?

We did
Research - Strategy and Design - Web Design - Development

Read more!
Snoepwinkel Truuske

Snoepwinkel Truuske

Snoepwinkel Truuske introduced a brand new concept in the centre of Venlo: a classic candy store with a wide range of (sugar-free) candy. In the run-up to the official opening they wanted to advertise their presence and create a buzz online.
With the right offline and online strategy, that buzz became pretty big....

We did
Research - Customer Journey - Strategy - Design - Development

Read more!
SaunaClub YinYang

SaunaClub YinYang

After growing from a small business into a large, professional organisation, Sauna club YinYang was looking to attract a new audience. Because they expressed a preference for the Asian market, we were tasked with doing research and exploring its opportunities. The question was: how to approach that market? And what is their customer journey?

We did
Research - Strategy - Design - Development

Read more!
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant
logo_klant