EXPLORE OUR SUCCESS-STORIES

Elk project is een nieuwe missie; eentje waarbij wij altijd streven naar het best haalbare resultaat. Zodra een project is afgerond wordt het een business-case. Benieuwd aan welke missies, oftewel business-cases, wij de afgelopen tijd hebben gewerkt?
Scroll naar beneden en lees meer!

Stomydo

Stomydo

Stomydo is een organisatie die zich inzet voor de stomazorg. Samen met stomadragers hebben zij een product ontwikkeld waarin hygiëne, gebruiksgemak en comfort op nummer 1 staan; de Stomadouche.
Maar hoe introduceer je zo’n specifiek product in de markt?

We did
Strategy - Design - Development

Lees meer!
Fruitcorso

Fruitcorso

Het Fruitcorso is een jaarlijks terugkerend evenement dat wordt gehouden in Tiel, in de maand september. Een evenement met een culturele historie dat moeite had om te groeien en toekomstbestendig te blijven. Wij werden hun officiële marketingpartner, en stelden als doel om het evenement te boosten naar een niveau waar het verdient te zijn.

We did
Desk & Field Research - Customer Journey - Strategy - Design - Development - Event Management

Lees meer!
Hazard Care Coatings

Hazard Care Coatings

Hazard Care Coatings is een speciaal verf- en coatingproduct dat focust op hygiëne, veiligheid en bescherming. Door de unieke samenstelling is deze verf de perfecte oplossing voor de food- and healthbranches. Maar welke marketingstrategie dient er gehanteerd te worden om dit product te introduceren?

We did
Research - Strategy and Design - Web Design - Development

Lees meer!
snoepwinkel truuske

Snoepwinkel Truuske

Snoepwinkel Truuske vormde een gloednieuw concept in de binnenstad van Venlo: een klassieke snoepwinkel met een breed aanbod van (suikervrij) snoep. In aanloop naar de officiële opening wilden zij ruchtbaarheid geven aan hun komst en een buzz creëren online. Met een passende strategie voor zowel off- als online werd die buzz behoorlijk groot….

We did
Research - Customer Journey - Strategy - Design - Development

Lees meer!
Sauna Club YinYang

Saunaclub Yinyang

Door de groei van een klein bedrijf naar een grote, professionele organisatie, wilde Saunaclub YinYang een nieuwe doelgroep aantrekken. Hun eigen voorkeur ging uit naar de Aziatische markt. Aan ons dus de opdracht om hier onderzoek naar te doen en de mogelijkheden te verkennen. Want hoe benader je die markt? En wat is hun customer journey?

We did
Research - Strategy - Design - Development

Lees meer!